Відділ обслуговування
/Files/images/noyabr/DSCN5230.jpgДо відділу обслуговування ЦРБ входять два структурних підрозділи: абонемент і читальний зал.
Відділ щорічно обслуговує понад 2 тис. користувачів. Серед них: учні, студенти, працівники установ та організацій міста, пенсіонери і городяни, які потребують соціального захисту. Для відвідувачів організовуються інтерактивні та тематичні книжкові виставки, проводяться творчі зустрічі, презентації книг, "круглі столи", літературні вечори, працюють клуби "Стежина", "Діалог", Університет правових знань "Феміда".
В читальному залі діє Центр з вільним доступом до мережі Інтернет.

***

Відділ комплектування і обробки літератури
Відповідає за формування фондів бібліотек системи, забезпечує організацію збереження /Files/images/noyabr/DSCN4203.jpgфондів, здійснює передплату періодичних видань, приймає та веде облік нових надходжень, розподіляє їх між структурними підрозділами, займається перерозподілом нду між структурними підрозділами, проводить списання та перевірку фондів бібліотек-філій, веде та редагує довідковий апарат, надає методичну допомогу бібліотекам системи в формуванні та використанні бібліотечного фонду.

***

Організаційно-методичний та інформаційно-бібліографічний відділ
- забезпечує організаційно-методичне керівництво, координує діяльність структурних підрозділів системи, сприяє впровадженню інновацій в роботу ЦБС;
- підвищує кваліфікаційний рівень бібліотечних працівників системи;
- видає методичні, інформаційно-аналітичні матеріали для бібліотек району;
- підтримує творчі та ділові зв'язки з бібліотечними закладами району та подальшого змістовного співробітництва;
- організовує районні семінари-практикуми, конкурси професійної майстерності.
- у 2011 році бібліотека прийняла участь і отримала перемогу у обласному конкурсі "Модельні бібліотеки: досвід впровадження" де була удостоєна спеціальним призом./Files/images/метод.jpg
Кiлькiсть переглядiв: 513

Коментарi